piotrex, odebrałeś już Fabię ? :diabelski_usmiech
4x4 padł dyfer. Naprawiać czy wymienić?
Zwiń
X
-
4x4 padł dyfer. Naprawiać czy wymienić?
Witam.
Padł mi tylni dyfer (łożyska i pompa). Samochód od 2 tygodni stoi bezczynnie u mechanika który szuka zakładu zajmującego się regeneracją i nie może znaleźć.
Zna ktoś jakiś zakład zajmujący się naprawą dyfrów w małopolsce?
I czy w ogóle opłaci się naprawa. Szperałem po necie i za tysiąc idzie już kupić używke tylko większość pochodzi od disla a ja mam benzynę 2.0 i kolejny problem- czy można włożyć dyfer z disla do bęzyniaka - mój mechanik nie jest w stanie odpowiedzieć na to pytanie.
Licze na waszą pomoc.
-
-
kundziaa1, pompka jest identyczna w ATD ,AZJ jej numer to 02D525557
[ Dodano: Sro 19 Mar, 14 20:42 ]
Był ATD 101KM 240NM a teraz jest
ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png
https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html
Komentarz
-
-
kundziaa1, wszystko zależy od tego jak dbali poprzedni użytkownicy auta , ja u siebie wymieniałem silnik bo 2 pompowtryski były już mizerne i do tego siadało już koło 2masowe ,a ze była opcja starego chipowania ,to po wymianie z ATD 101KM na ARL 150KM +korekta i jest coś w okolicy 200KM , teraz też będę wymieniał olej i filterek w haldexie oraz olej w skrzyni .także jak się zadba to i auto się odwdzięczy.Był ATD 101KM 240NM a teraz jest
ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png
https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html
Komentarz
-
-
Tylko chodzi o to że w ciągu ostatniego roku dołożyłem już 4 do 5 tys. i jeszcze ten dyfer teraz...
Mam zadzieje ze w 2 tys. sie zmieszcze.
Dodam ze 30 tys. kilometrów temu wymieniałem olej i filterek w dyfrze. Po wymianie zaczął coraz głośniej chodzić aż padł.
Poza tym nie dają mi spokoju tarcze przednie- juz 3 komplety wymieniłem i ciągle je krzywi.
Teraz co 2 miesiące (co 5 tys. km.) oddaje do przetoczenia.
Autko sprawdzało kilku speców i nikt nie jest w stanie podać przyczyny.
Poza tym tylko lać i jeździć.
Komentarz
-
-
kundziaa1, ja po roku musiałem wyłożyć 1,5klocka na maglownice bo padła , a od zakupu z roku na rok auto coraz to gorzej zimą odpalało i doszło do decyzji wymiany silnika , silnik to koszt 4,5klocka do tego nowy układ dolotowy i wydechowy za około 3koła i do tego korekta-chip 1,2koła czyli w ciągu 4lat włożyłem około 11klocków nie licząc innych wydatków.
co do tarcz to może niech sprawdzą stan prowadników zacisków bo gdy się zabrudzą lub zapieką to klocki się nie cofają i cały czas trą po tarczy rozgrzewajac ją , i wówczas wystarczy wjazd w małą kałużę i gotowe ,rozumieszBył ATD 101KM 240NM a teraz jest
ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png
https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html
Komentarz
-
-
Pompka juz przyszła pocztą jeszcze tylko dyfer(mam nadzieje ze jutro bedzie) no i autko po dłuuuugim przestoju znowu powróci do "życia"(oby w tym tygodniu)
Jeżeli chodzi o tarcze to zaciski były sprawdzane , koła były wyważane jak i przekladane tył na przód i nie pomogło, tak samo piasty były sprawdzane u trzech mechaników i każdy mówi ze jest ok.
Łożyska nowe.
Mysle ze mój samochód to jeden na milion który "musi" mieć krzywe tarcze bo z prosymi nie potrafi jeździć...
[ Dodano: Nie 23 Mar, 14 22:46 ]
Dodam jeszcze dla tych, którzy będą mieli podobny problem z dyfrem ze rozmawiałem z serwisantami w skodzie i powiedzieli ze z diesla do bezynki nie spasuje dyfer i na odwrót natomiast z benzyny do benzyny, jeżeli nawet rocznikowo samochody się różnią to dyfer powinien być ten sam mimo różnych nr. seryjnych dyfra. Ja zakupiłem dyfer z młodszego rocznika o innych nr.serjnych po złożeniu dam znać czy wszystko ok.
Komentarz
-
-
kundziaa1, mam do sprzedania komplet 288 lecz bez zwrotnic , ponieważ kupiłem je początkowo dla siebie ale trafiła się okazja na 312 i te mi zostały , na tarczach były naklejki VW,SEAT,SKODA,AUDI , więc są to oryginały i nie mają praktycznie żadnego progu , gdybyś czegoś szukał to zajrzyj do podpisu .okBył ATD 101KM 240NM a teraz jest
ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png
https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html
Komentarz
-
Komentarz